SHOP

09 January 2019

GARNIER I MAYBELLINE


Garnier nije brend koji često gledam i kupujem, prvenstveno iz razloga što sam imala neke proizvode koji mi jednostavno nisu sjeli. Cijene nisu baš jeftine pa s obzirom da mi prethodni proizvodi nisu baš odgovarali, jedva sam se natjerala da nešto kupim. Ali s obzirom da volim isprobavati razne nove proizvode, zašto ne? 

Nakon isprobavanja ovih proizvoda, odlučila sam vam napisati svoja iskustva. Nisam znala hoće li mi se što svidjeti ili ću jednostavni potrošiti novce na gluposti.

Prvo ću započeti sa Maybellinovim proizvodima. Vidjela sam da je ovaj Fit me! puder na akciji i jednostavno sam ga morala uzeti. Puni naziv proizvoda je Fit me! Matte + Poreless Pressed Powder. Sviđa mi se to što je vrlo prirodan i ne stvara onaj dojam maske na licu. Također ima malu dozu sjaja i ostavlja kožu sjajnom i zdravom. Proizvod dolazi bez zrcala i bez četkice ili spužvice za nanošenje. Regularna cijena ovog proizvoda je 40 kuna, dok sam ga ja u dm-u kupila za 20 kuna. 

Sljedeći proizvod je LINErefine Expression Kajal olovka. Dolazi u više boja, koje bi se uskoro mogle pojaviti na mojoj listi želja. Ovo je olovka koju ću najviše koristiti na očima, ali jednako tako i za popunjavanje obrva jer je moja trenutna Essencova u jako kritičnom stanju (ostalo joj je još samo nekoliko centimetara...). 

Zatim imamo Garnierovu PureActive Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off masku. Proizvod kojim sam trenutno najviše razočarana. Vrlo ju je teško nanijeti na lice. Ne znam da li je to zbog činjenice što se vrlo brzo suši ili zbog činjenice što je vrlo gusta pa ju je teško razmazati. Ali dobro, nanošenje je trenutno najmanja briga. Nakon što sam pričekala 20 minuta kako bih skinula masku, još jedan šok. Maska je peel-off što znači da bi se trebala odlijepiti sa lica (takve su bile sve koje sam prije koristila), ali ova se skamenila i ništa. Gulila sam noktima i nisam uspjela ništa skinuti. Na kraju sam jednostavno umila lice, umrljala cijeli umivaonik tom crnom maskom i spremila je u ormarić za neke nove avanture. 

I zadnja je Botanical krema. Trebala bi hidratizirati i matirati kožu. Nakon korištenja koža mi je stvarno bila vrlo meka i mirisala je zbog ekstrakta zelenog čaja koji sadrži. Moje lice je ponekad vrlo čisto, a ponekad se susrećem sa groznim prištićima i crvenilom koje oblije moje lice. Zato volim čistiti i mazati kožu i ujutro i navečer iako to nekim ljudima zvuči vrlo banalno. 

Zadovoljna sam ovom kupnjom, osim naravno maske, ali možda bude efikasnija idući put haha. 
Kakva su vaša iskustva s Garnierom? Kupujete li njihove proizvode?

No comments:

Post a Comment