SHOP

03 January 2023

ZBOGOM 2022.

 Još je jedna godina proletjela i kao i svake godine čudim se kako brzo prođe! Osjećam se kao da sam trepnula i sve je protutnjalo kao ubrzani film. 2022. je bila puna dobrih stvari, kao naravno i onih manje lijepih. 




Napokon nakon 3 mjeseca čekanja moja kuhinjica ugledala je svijetlo dana i da vam kažem baš je onakva kakvu sam zamišljala!



Odlučili smo se za prvo zajedničko putovanje izvan granica lijepe naše i to je bila Budimpešta. Grad toliko divan i toliko jednostavan da oduzima dah. 




Održana je i promocija diplomskog studija sestrinstva! Učenje je napokon iza mene, bar za sada...





Proslavili smo i naš takozvani zajednički rođendan. Pjevalo se, plesalo i pilo do dugo u noć. Najveće hvala tati koji je poslao cvijeće, kako bi ja rekla, čak sa Visa. 



Prvi put u životu odlučila sam sama otići na bazen i da vam kažem to mi je baš i trebalo. Dan uz vodu, knjigu i sunce, odmor za dušu i tijelo!



Kosu sam skratila malo za promjenu :P 



Nakon 6 godina stanke, odlučila sam se vratiti plesu. Toliko dugo sam to željela, ali jednostavno se nikad nije prikazala prilika. Hvala Bogu u Zagrebu na svakom koraku ima neka plesna škola, tako da je moj prvi povratnički sat bio kod Anny na sambi. S obzirom da sam prije plesala s Brazilcima, a Anny je gle čuda Brazilka jednostavno mi je prenijela tu njihovu energiju i ponovno sam to zavoljela. S obzirom na posao i na ne tako fleksibilno radno vrijeme, kod Anny više ne idem, ali sam se zato upisala kod Margi na heels class. Ne znam kako se to dogodilo, s obzirom da ja i tanka potpetica ne idemo skupa, ali eto morala sam nabaviti takve cipele. I ljudi moji, ja sam se zaljubila. Margi ima tako pozitivnu energiju koju širi na sve nas, tako da jednostavno jedva čekate sljedeći sat. Sretna sam što sam uspjela u onome što sam htjela i nadam se da će 2023. biti prepuna plesa!!!



Krajem godine dobili smo i malo pojačanje! Udomili smo ovu slatkicu iz veterinarske stanice u Kutini. Sad su nam dani obilježeni igranjem, grickanjem, poslasticama i treningom, a mala mješanka Zara uživa.

















Bilo je tu naravno i puno obiteljskih, prijateljskih i poslovnih druženja. Godišnji odmor na Lošinju, dvije svadbe, kongres, božićni domjenak, doček Nove 2023., šetnje po adventu, bučijada i naravno puno rođendana, hrane i pića. 


Nadam se da će nam svima 2023. biti ispunjena zdravljem, srećom i ljubavi. Da nam euro neće pomrsiti planove i da se svi nastavimo družiti u istom tonu kao i 2022. godine. Puno pusa šalje vam vaša Mel! 

No comments:

Post a Comment