SHOP

25 February 2021

10 NOVOSTI KOJE SU ME RAZVESELILE

 Sitnice su te koje čine razliku i koje nas vesele. U ovom postu naći će se deset novosti koje su mene razveselile u proteklo vrijeme i želim ih podijeliti s vama. Također pozivam i vas da podijelite sa mnom nekoliko stvari ili događaja koji su vas razveselili.


  1. S obzirom da volim uživati u doručku navukla sam se na zobene pahuljice. Bile one u zobenim kašama, smoothijima, palačinkama... Jednostavno ih obožavam i postale su mi jutarnji must-have.
  2. Počela sam uživati u voću, tako da se u mom frižideru mora naći barem nekoliko voćki (banane obavezno, zatim jabuke, kivi, naranče...).
  3. Također volim kuhati tako da se svaki dan pokušam posvetiti kuhinji što je više moguće. 
  4. S obzirom na to da sam generalno počela paziti na prehranu prvenstveno iz zdravstvenih razloga a potom jer i želim paziti na to što unosim u organizam, počela sam pripremati piletinu i povrće na milijun raznih načina. 
  5. Više vremena sam počela primjenjivati njezi kose, tako da sam nedavno kupila Garnier šampon od banane i ljudi moji, zaljubila se. Plus: cijeli stan miriši po banankima hihi...
  6. About You narudžbe koje mi pristižu svakog tjedna hehe
  7. Gledanje starih fotografija i prisjećanje na bolje i ljepše dane.
  8. Ponovo započela vježbati iako sam to odgađala mjesecima.
  9. Netflixova serija "Riverdale".
  10. Činjenica da sam se vratila blogu i youtube kojima se planiram intenzivnije posvetiti. Hvala vam što ste bili strpljivi i puni razumijevanja!
To je to od mene, sada ste na redu vi i novosti koje su vas razveselile?







No comments:

Post a Comment