SHOP

26 November 2020

ZBOGOM 2020.

 


Zadnja objava je bila o najljepšim trenucima u 2019. godini, tako da je jedino ispravno napraviti objavu i o 2020. godini. Za većinu nas jednu od turbulentnijih godina. Proći ćemo kroz neka obilježja ove godine (neka osobna, a neka bazirana na cijelu državu). Mislim da je odlična stvar napisati misli, sve ono što osjećamo, što nas tišti i jednostavno izbrisati tu poruku ili zapaliti taj papir. No, ja sam odlučila podijeliti ga ovako javno, kako bi svi mogli pročitati kroz što sam to sve ja, kao zdravstveni djelatnik, prošla u ovoj godini. Ali, također mislim da je većina nas uspjela nešto i postići u ovoj godini koja je prikladno nazvana "Novo normalno".

SIJEČANJ
  • obavila sam tečaj o Temeljnim postupcima oživljavanja
  • krenula sam na predavanja
  • izgubila sam jednu od dražih osoba u mom životu, moju baku
  • Kobe Bryant - smrt


OŽUJAK
  • potpuni lockdown: nema fakulteta, nema kafića, nema restorana, nema društvenog života...
  • potres u Zagrebu - točno pred kraj noćne smjene bolnica je zadrhtala i ostali smo bez svog odjela te je naslijedio jedan od nekoliko premještaja stvari, te samih bolesnika
  • uvođenje propusnica bez kojih niste mogli napustiti svoje mjesto prebivališta
  • obavljanje šopinga za mjesec dana s obzirom da nismo znali hoće li trgovine ostati otvorene ili ne
  • sastanci su održavani online i svi smo na donji dio trenirke nabacivali košulje samo kako bismo što bolje izgledali ispred kamere bez obzira što je donji dio tijela i dalje u udobnosti trenirke
  • ljudi su počeli prati ruke kao nikada prije
  • na balkonima su se znali održavati sastanci, tipa: pljesak za zdravstvene radnike, epidemiologe...
  • ljudi su poludjeli za wc papirom, tako da su trgovine pretežno bile prazne ne samo što se tiče wc papira nego i nekih drugih kućnih potrepština


TRAVANJ
  • reorganizacija medicinskih sestara - rad na odjelu, ispomoć na drugim odjelima, rad u trijažnom kontejneru, te naposljetku rad na kemoterapijama
  • uživanje u proljetnim šetnjama jer to je jedino mjesto gdje ste mogli izaći i udahnuti svježega zraka
  • Uskrs - bez druženja, bez uskrsnih tradicija, čestitanje putem videopoziva, te ostanak kod kuće
  • predavanja se počinju održavati online
LIPANJ
  • održana je moja promocija koja je zamislite održana online
  • izašli smo u Zoološki vrt i to bez maski na licu
  • otišli smo u Bjelovar kako bih pokupila diplomu, te kako bismo proslavili dečkov rođendan
  • bili smo na prvoj pričesti i krštenju
  • proslavila sam svoj 23. rođendan 
  • Black Lives matter
SRPANJ
  • ponovno preseljenje odjela
KOLOVOZ
  • sistematski pregled
  • odlazak na svadbu, te na prvu pričest
RUJAN
  • godišnji odmor - Čiovo
  • kongres - online
  • odlazak frizeru
  • rođendani
  • astmatski napad - spirometrija, alergološko testiranje


LISTOPAD
  • samoizolacija
STUDENI
  • Covid-19 pozitivna - izolacija
  • bolovanje 4 tjedna
  • Inu (mog psa za one koji ne znaju) pregazio auto - živa je i Bogu hvala ponovno hoda
  • nove epidemiološke mjere
Može li ova godina biti još gora?
Imamo još mjesec dana da saznamo. Što si nam pripremila za prosinac?
Trenutno su uvedene nove epidemiološke mjere i polako ulazimo u novi lockdown, tako da mi izgleda da baš i nisu najpovoljnije prognoze. 

No, nadam se da ste vi svi dobro, da Vam 2020. nije priuštila puno neugodnosti i da ste uspjeli nekako ići u korak sa njom. Nadamo se da će 2021. biti, kako da kažem, normalna i da ćemo napokon moći raditi sve što nam srce želi. 

Pusa Vam svima! 

1 comment: