SHOP

02 March 2020

POGLED NA 2019.

2019. Ajme, koja godina!

Ne znam ni gdje bi počela...

Tek kad sjedneš i razmišljaš o njoj, shvatiš da bi ti to mogla biti jedna od najboljih godina u životu.







Proslavili smo puno rođendana. To su bile noći ispunjene razgovorima, prijateljima, obitelji, tortama i smijehom. 


Fran je krenuo na faks. Mislim da nam je taj dan svima ostao u zanimljivom sjećanju. I da, kako bi tata reko: "Pozdrav s mora!" (Ne bi vjerovali, ali jedva smo našli neki restoran i za čudo bio je na brodu!)



Najzanimljivija su naravno druženja s frendicama!











Najviše sam vremena naravno provela s dečkom. Na početku godine učili smo klizati, zatim održavati vezu na lokaciji Kutina-Bjelovar, išli na izlete, popili puno i previše kave... Na kraju smo uspjeli otići na more i provesti par dana u najmirnijem mjestu ikad! (Grebaštica)



Naravno, ne smijem zaboraviti na ovu malu mazilicu! 







Bilo je i puno selfija! Ipak je to bila duga godina hahah... Na početku godine sam se drastično ošišala na kratko, a zatim sam pred kraj godine napravila balayage.


Išli smo i na izlet u Petrinju s faksom, što je bilo za svaku pohvalu jer smo napokon klupe zamijenili nečim interesantnijim.


Bili smo na svadbi u Hercegovini, koju ja volim zvati drugim domom (tko nije bio, ne zna o čemu pričam).



Naravno, i pokoja pričest i krizma...


Ne smijemo zaboraviti ni na šminku, ni na razna eksperimentiranja. Iako sam uvijek više odana prirodnom looku.


DIPLOMIRALA SAM!!!


I uspjela upisati još dvije godine hahah...



ZAPOSLILA SE!!! I obavila poveći dio edukacija koje dolaze uz posao.




Napokon posjetila advent u Zagrebu i proslavila Božić s najdražima!


Najbolja godina ikad! Hvala svima koji su se našli na tom putu i nadam se da ste i vi imali odličnu godinu!










No comments:

Post a Comment