SHOP

20 March 2019

IDEJE/ALTERNATIVE ZA POHRANU ŠMINKE I NAKITA





Mogla bih sama sebe okarakterizirati kao kreativnu osobu. Uvijek volim nalaziti nove načine pohrane i uređivanja stvari. Svatko ima različit ukus, ja kupim ono što mi se svidi. Trenutno mi je sva šminka i nakit u stanu, tako da doma imam samo ono što sam si ponijela u torbici. Ove limene kutijice sam kupila u Offertissimi za nekih 20-tak kuna. Odmah kad ih stavite soba vam postaje nekako interesantnija i primamljivija (bez obzira što su trenutno prazne).

Unutra se mogu pohraniti prsteni, blazinice, ruževi, naušnice, ogrlice. Ove kutije su od BeautyBoxa i u njima stvarno ima puno mjesta i što je najbolje možete ih složiti na razne načine i dobiti ormarić s ladicama ili tako nešto.

Ne treba vam puno novaca, ni puno vremena da dobijete nešto lijepo. Potrebno vam je samo kreativno oko kako bi od jednostavnih stvari dobili nešto posebno.


Kako vi pohranjujete stvari u svojoj sobi?



No comments:

Post a Comment