SHOP

21 March 2019

MINI POTROŠNJA NA AVONOVU ŠMINKU






Nadam se da ste upoznati sa činjenicom da sam opsjednuta isprobavanjem svega iz Avona tako da, ovo je još jedan od postova u kojem ću vam pokazati što sam to kupila.

Svaki put se potrudim kupiti nešto što nije vezano uz šminku, aliii to je vrlo teško jer prvo što mi zapadne za oko je upravo šminka. Vjerojatno bih trebala žarko željeti nešto od šminke i zatim to ne pronaći ili tako nešto... Prvo sam uzela ovaj balzam za usne. Imam već jedan iz Avona i stvarno sam zadovoljna. Predivno miriše i hidratizira usne što je najbitnije. Zatim sam uzela ovaj ruž u nijansi Pink Doll. Kao što možete vidjeti jaaaaako je rozi i jedva ga čekam isprobati.. Balzam je bio 9,90 kn, aaa ruž 14,90 kn. Zatim sam uzela ovaj novi Flawless UltraMatte puder i jedva ga čekam isprobati. Mislim da sam malo fulala nijansu, čini mi se da je presvijetla (probala sam na ruci), ali budem vidjela kad ga stavim na lice. Cijena pudera je stvarno banalna, bio je nekih 39 kuna. Zadnji proizvod je lak za nokte u nijansi Black New York. Malo sam se razočarala s obzirom da je u katalogu izgledao srebrnasto-sivo i sadržavao šljokice, a ovaj koji sam ja dobila je nekako samo crn?! Noo, kad sam izvadila četkicu shvatila sam da se nanosi u tanjem sloju pa se šljokice zapravo i vide. Također nekih 15 kuna.

Sve u svemu, uspješno potrošeni novčići. :)

1 comment:

  1. Baš me zanima kakav je puder, škicam ga već neko vrijeme u katalogu 🙂

    ReplyDelete