SHOP

26 March 2019

SAMO ANDREA


"Jel ima kakvi mali na vidiku?"
"Joj Mela, mislim da je fulo cestu..."

Moja Andrea narode. Vjerovatno je znate zato što se uvijek pojavljuje negdje na mojim profilima. Pa da vam ispričam jednu kratku pričicu o nas dvije. Družimo se otkad znamo za sebe, susjede smo i jednostavno je sve to nekako došlo prirodno i svaki dan smo provodile skupa. Korisna je za davanje svakakvih savjeta. Nasmijat će vas čak i kad mislite da vam ne može biti gore. Iako smo se malo udaljile zbog škole još se uvijek dopisujemo i nalazimo vikendima. 


Mislim da ne poznajem nikoga tko je toliko pozitivan i nasmijan. Ima sve kvalitete za zvati se bliskom prijateljicom i stvarno mi je jako drago zbog toga. Znamo sjediti satima i jednostavno se smijati svim našim dogodovštinama iz djetinjstva. Uvijek je tu kad je trebam, ali zna proći i neki period vremena dok mi odgovori na poruku iako vidim da je bila online hahah. Ne znam kako bi moj život izgledao da nje nema. Vjerovatno bi bio manje blještav nego što je sada! Ne mogu vam opisati kakva je Andrea, ali ako ju znate, onda znate o čemu govorim. Potrebno je cijeniti osobe koje su na bilo kakav način napravile veliku promjenu u vašem životu, a Andrea to zasigurno jest. 



Jako sam ponosna na nju i na sve što je postigla u svome životu. 



Sad je vrijeme da svi proslavimo naša predivna prijateljstva!

Hvala ti plavušo, za sve što jesi i za sve što radiš! 




No comments:

Post a Comment