SHOP

25 July 2019

AVON︱COLORTREND RUŽEVI



    Beige Star, Pink Doll, Nude Pink, Stop It Pink, Amethyst

Stvarno sam zadovoljna Avon ColorTrend ruževima. Slatka bijela pakiranja sa rozim ili ljubičastim bojama ili samo tekstom. Imaju nazive. Uvijek je lakše (barem meni) zapamtit ruževe po nazivu, a ne po nekoj šifri, odnosno brojkama. Pigmentacija je odlična. Ne suše se na usnama, ne zahtijevaju konstantan popravak i dugo traju. Cijena im je nekih 15-tak kuna, tako da svatko si ih može priuštit.


     Amethyst, Pink Doll, Beige Star




    Nude Pink, Stop It Pink 

Pretpostavljam da svi znaju koja je moja najdraža nijansa, a to je Nude Pink. Jednostavno više volim prirodni look, tako da je ta nijansa moj broj 1.

Ovi ruževi su moja nova opsesija i nekako su počeli prevladavati u mojoj kutiji s ruževima hahah

No comments:

Post a Comment