SHOP

19 August 2019

AVON NATURALS NOURISHING FACE CREAM │JEFTINO ČUDO ZA KOŽU



Moja koža je pretežno normalna, ni suha, ni masna. Najveći problem je, što za vrijeme rada hormona (cure znaju), lice podivlja i prištići se pojavljuju na svim mogućim mjestima. 

Nisam ona osoba koja će posegnuti za nečim pretjerano skupim kako bi mi koža tih dana izgledala odlično. Kupim nešto što mi privuće pažnju, tako sam vidjela i ovu kremu (koja dođe nekih 15 kuna). 

Ovo mi je druga krema iz Avon Naturals linije. Prva je bila od ruže, dok je ova od masline. Koristim je ujutro i navečer nakon temeljito očišćenog lica. Krema nije pretjerano gusta što mi odgovora, ne volim kreme koje su jako guste i oduzmu mi previše vremena kako bi ih samo izvadila iz posudice. Također nisam osoba koja poseže za uljima za njegu lica, jer jednostavno ne vidim se u tome. Umasiram kremu i spremna sam za polazak, brzo se upije što mi je također vrlo bitno. 

Naravno da krema ne može reći zbogom prištićima, ali može ih definitivno ublažiti. I stvarno dođe samo 15 kuna, tako da, za te novce vrijedi. A i pakiranja nisu za bacit, tako da mogu uredno stajat pokraj naših ženskih lickalica. 

Krema je sa Avon

Kakva je vaša koža? Imate li kakvih prijedloga za normalnu kožu sklonu prištićima? ❤

No comments:

Post a Comment