SHOP

21 August 2019

NOVA FRIZURA︱BALAYAGE



Slike baš i nisu ispale nešto, iako smo se brat i ja trudili, ali eto nadam se da ne smeta...

No, prebacimo se na svrhu ovog posta. Moja kosa. Puno ljudi me pita pitanja vezana uz kosu, iako ovo nije jedno od tih pitanja, ali eto. Također većina ljudi koje znam preferira moju prirodnu boju kose, tamno smeđu. No, htjela sam promjenu. Uz drastično šišanje (imala sam kosu do pola leđa), sad sam odlučila da je došlo vrijeme da ju malo posvijetlim. Ovaj put frizerka nije htjela šišati  kosu, rekla je da je vrlo zdrava i da trenutno ne treba šišanje.

Kosa mi je bila odlična nakon što sam izašla iz salona i cijeli taj tjedan dok je nisam oprala. Trenutno izgleda ovako i nije više toliko plava koliko je bila. Frizerka mi je rekla da će se boja ispirati, tako da sam upoznata s tim. Moja kosa je prirodno ovako neuredno valovita i ja to volim, dok neki smatraju da sam se tek ustala iz kreveta. Pegla i figaro su moji prijatelji samo kada baš jako jako želim ravnu ili kovrčavu kosu. Trenutno uživam sa svojom novom frizurom. A što vi mislite?

1 comment: