SHOP

23 August 2019

ESSENCE THE LITTLE X-MAS FACTORY TINTA ZA USNE




Ja sam ona cura koja jednostavno obožava balzame za usne, tako da ih nosim gdje god stignem. Mislim da su balzami za usne potreba svake cure. Nemam suhe usne, ali jednostavno volim nešto fino i sočno na usnama.

Bila sam užasno ushićena kad sam prije par godina vidjela ovu tintu za usne iz Essenca. To je bilo prvi put da sam vidjela nešto takvo, ali stvarno je preslatko! Ova tinta za usne ostavlja prirodan svjež izgled usana i ostavlja na usnama dašak roze ili crvene boje. Neću ni spominjati miris ove male božićne bočice, zato što je jednostavno savršen. Baš je šteta što nema više tinta sa raznim okusima i u raznim bočicama, iako ova nosi naziv 01 all i want for x-mas is you...

Jednostavno mislim da su ove tinte za usne preslatka ideja. Svima nam treba hidracija za usne, a ovo dolazi i sa kistićem za nanošenje i sa predivno ukrašenom bočicom. 



No comments:

Post a Comment