SHOP

05 September 2019

AVON KREME ZA RUKE




Prve kreme za ruke koje sam počela koristiti su baš ove Avonove. Prije toga nisam ni mazala ruke, a sad mi je to postalo sastavni dio jutarnje i večernje rutine. Nisam osoba koja poseže za kremom svakih par minuta ili sati, jer jednostavno ruke me to ne traže.

Nakon što sam isprobala nekoliko brendova kremi za ruke, shvatila sam da su ove najbolje. Ne volim kad su kreme užasno guste, ne daju se razmazat i kada imam onaj ljigavi osjećaj da ne smijem ništa dodirnuti. I dalje trebam koristit ruke, znaš? Trenutno koristim kremu sa arganovim uljem i ona se stvarno brzo upije. Savršena je, a i miris također. Ostale nisam još isprobala, čekaju red, jer ovu nikako potrošiti. Ali znam da obožavam kremu za lice sa kakaom tako da mislim da je i krema za ruke odlična.

Kremice su jednostavno preslatke, nisu skupe, odličan su proizvod, slatko su zapakirane i predivno mirišu.

No comments:

Post a Comment